Zvyšte povědomí o své firmě za pomoci SEO nebo PPC reklamy

Služby

Hledáte efektivní způsob, jak navýšit příliv nových zákazníků na váš web i s omezenými finančními prostředky na propagaci? My vám dnes ukážeme hned dva způsoby, díky kterým je to možné i s překážkou v podobě omezeného rozpočtu na online marketing. Pojďme si je teď postupně představit.

Struktura SEO

SEO optimalizace
Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem vyhledávání a upřednostňují weby, které jsou pro uživatele dostupnější, mají již nějakou historii a jsou pravidelně plněn zajímavým obsahem. Nesmíme však opomenout ani problematiku klíčových slov, která je v případě SEO optimalizace klíčová. Jen samotná webová stránka tedy už dnes nestačí, pro vaší propagaci je zapotřebí mnohem víc. Jenže mnoho začínajících e-shopů nebere problematiku SEO zřetel, neboť výsledky optimalizace jsou vidět hned. Ne nadarmo se ale tvrdí, že čekání přináší ovoce.

Kampaň ppc – co je to?
Ppc reklamy https://www.seoconsult.cz/ppc-reklama-jak-na se ve výsledcích vyhledávání objevují na prvním místě, je proto jen velmi nepravděpodobné, že by taková reklama byla neúčinná. Mnoho firem ještě donedávna vsázelo na televizní reklamu, jenže ta je pro řadu začínajících firem finančně nedostupná a už dávno nemá tížený dosah, který si od ní řada firem slibuje.

Online marketing

Zkratka ppc pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Jedná se o reklamu, kdy inzerent neplatí za samotné zprostředkování reklamy, ale až za jednotlivé prokliky na jeho webovou stránku. Jedná se tedy o efektivní a zároveň cenově dostupnou formu propagace. Inzerent si navíc může sám určovat, kolik je ochoten do reklamy investovat. Reklama má tížený dosah i z důvodu, že je pro každého inzerenta vytvářena na míru dle jeho požadavků a představ. Výsledky reklamy je možné sledovat již pár minut od spuštění.